Tuesday, November 3, 2009

Selamat Datang

hello semua, hari ni Nov,4 2009 adalah hari pertama aku berada dalam kancah blog ni...aku nak perkenalkan diri aku pada semua yang setia membaca ni...
aku JACK FARELL merupakan anak jawa...tu bukan nama sebenar aku lah,hanya sekadar nama samaran n nama popular aku... aku ni muda belia lagi hehehehe walaupun ramai yg mengatakan aku ni nampak mcm 20++ tp aku br 17tahun... kehidupan aku bermula di sebuah kawasan perumahan yang terletak dipinggir bandar kecil di sebuah negeri yang terkenal dengan adat perpatihnya... disanalah bermulanya kisah hidup aku sehinggalah aku melonjak kedewasaan...
Dalam kancah ni takder ape yang best sgt nak aku persembahkan atau nak aku cerita kat sape2 yang sudi membaca...cume ape yg terlintas,ape yg ade itulah akan diutuskan dr aku....
ape pun salam perkenalan kepada semua blogger...
semoga kedatangan aku dalam dunia blogsipot ini bleh memeriahkan lagi kehidupan anda sekeluarga...
layarilah ye...
trimelah salam aku dr JACK FARELL

No comments:

Post a Comment